UWAGA, JEST TO WERSJA BETA, NIEKTÓRE FUNKCJE MOGĄ NIE DZIAŁAC POPRAWNIE

start

login hasło
zapomniałem hasła

automoto

erotyka

imprezka

komputery

natura

pozostałe

reklama

rysunkowe

sławni

sport

święta

z życia

zwierzęta

1 2 3
Strona:
nie mam przed toba tajemnic..

nie mam przed toba tajemnic..

kategoria
dodany
2012-12-01
przez
-
wyświetleń
6969
komentarzy
-
ilość ocen
1
Cień ujawni

Cień ujawni

kategoria
dodany
2012-11-11
przez
-
wyświetleń
7196
komentarzy
-
ilość ocen
-
hahaha....

hahaha....

kategoria
dodany
2012-11-11
przez
-
wyświetleń
7222
komentarzy
-
ilość ocen
-
Miałam sen...

Miałam sen...

kategoria
dodany
2012-11-09
przez
ania
wyświetleń
7037
komentarzy
-
ilość ocen
-
tez mialam sen...

tez mialam sen...

kategoria
dodany
2012-10-30
przez
-
wyświetleń
7051
komentarzy
-
ilość ocen
-
:)

:)

kategoria
dodany
2012-09-27
przez
adam44
wyświetleń
7590
komentarzy
-
ilość ocen
2
:)

:)

kategoria
dodany
2012-04-21
przez
-
wyświetleń
7955
komentarzy
-
ilość ocen
8
:)

:)

kategoria
dodany
2012-04-08
przez
adam44
wyświetleń
8100
komentarzy
-
ilość ocen
1
oszukales mnie..

oszukales mnie..

kategoria
dodany
2012-01-26
przez
ania
wyświetleń
8108
komentarzy
-
ilość ocen
-
cos o tobie..

cos o tobie..

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
8449
komentarzy
-
ilość ocen
-
Zobacz co mamy dla Ciebie
Miejsce na reklamę:)
smutne ale prawdziwe ..

smutne ale prawdziwe ..

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
8134
komentarzy
-
ilość ocen
-

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
8422
komentarzy
-
ilość ocen
-

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
8289
komentarzy
-
ilość ocen
-
idealny facet..

idealny facet..

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
8105
komentarzy
-
ilość ocen
-
na wycieczce

w parku

kategoria
dodany
2011-11-15
przez
-
wyświetleń
9292
komentarzy
-
ilość ocen
-
oj tam oj tam

oj tam oj tam

kategoria
dodany
2011-08-28
przez
ania
wyświetleń
10917
komentarzy
-
ilość ocen
-
ciacho

fajny

kategoria
dodany
2011-06-29
przez
ania
wyświetleń
10895
komentarzy
-
ilość ocen
-
Matki zrobią wszystko dla swoich synów

Matki zrobią wszystko dla swoich synów

kategoria
dodany
2010-11-27
przez
-
wyświetleń
11686
komentarzy
-
ilość ocen
-

kategoria
dodany
2010-05-15
przez
-
wyświetleń
13760
komentarzy
-
ilość ocen
-
kto ma lepszy kaloryfer

kto ma lepszy kaloryfer

kategoria
dodany
2010-02-09
przez
-
wyświetleń
13137
komentarzy
-
ilość ocen
-
Mięsniak w drugą strone

Mięsniak w drugą strone

kategoria
dodany
2009-09-21
przez
-
wyświetleń
15903
komentarzy
-
ilość ocen
1
Tajemnica kaloryfera rozwiazana

Tajemnica kaloryfera rozwiazana

kategoria
dodany
2009-07-24
przez
-
wyświetleń
14829
komentarzy
1
ilość ocen
2
Jestem kozacki

Jestem kozacki

kategoria
dodany
2009-07-15
przez
skarpet
wyświetleń
18205
komentarzy
-
ilość ocen
-
ładne ale musiało boleć

ładne ale musiało boleć

kategoria
dodany
2009-06-13
przez
skarpet
wyświetleń
16068
komentarzy
-
ilość ocen
1
wcale nie zaglądam tej pani w dekolt

wcale nie zaglądam tej pani w dekolt

kategoria
dodany
2009-06-11
przez
skarpet
wyświetleń
14773
komentarzy
-
ilość ocen
-
mamy cię ...

mamy cię ...

kategoria
dodany
2009-06-07
przez
skarpet
wyświetleń
16336
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kobiety też mają na czym oko zawiesić

Kobiety też mają na czym oko zawiesić

kategoria
dodany
2009-06-07
przez
-
wyświetleń
14891
komentarzy
-
ilość ocen
1
wiele lat mineło od ostatniego golenia

wiele lat mineło od ostatniego golenia

kategoria
dodany
2009-06-04
przez
skarpet
wyświetleń
15601
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kobieto - boski stefan patrzy na Ciebie

Kobieto - boski stefan patrzy na Ciebie

kategoria
dodany
2009-04-18
przez
skarpet
wyświetleń
13894
komentarzy
-
ilość ocen
-
facet z wielkim ptakiem

Facet z wielkim ...

kategoria
dodany
2009-03-17
przez
skarpet
wyświetleń
15362
komentarzy
-
ilość ocen
3
okulary dla pań

okulary dla pań

kategoria
dodany
2009-03-06
przez
skarpet
wyświetleń
15709
komentarzy
-
ilość ocen
1
ach ci informatycy

ach ci informatycy

kategoria
dodany
2009-02-17
przez
skarpet
wyświetleń
15654
komentarzy
-
ilość ocen
1
Na tapete

Na tapete

kategoria
dodany
2009-01-30
przez
-
wyświetleń
16747
komentarzy
-
ilość ocen
1
1 2 3
Strona:
LOSOWE
No to opowiedz mi czemu z nią zerwałeś

No to opowiedz mi czemu z nią zerwałeś

kategoria
dodany
2009-09-07
przez
-
wyświetleń
5799
komentarzy
-
ilość ocen
-
Co zrobić, żeby pokazali Cię na telebimie

Co zrobić, żeby pokazali Cię na telebimie

kategoria
dodany
2010-06-19
przez
-
wyświetleń
9464
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kiedyś i dziś Piękna ...

Kiedyś i dziś Piękna ...

kategoria
dodany
2010-04-21
przez
-
wyświetleń
9015
komentarzy
-
ilość ocen
-
Zemsta kozy

Zemsta kozy

kategoria
dodany
2008-04-29
przez
-
wyświetleń
5222
komentarzy
-
ilość ocen
-
Ale buty

Ale buty

kategoria
dodany
2009-02-10
przez
-
wyświetleń
3940
komentarzy
-
ilość ocen
-
To tylko po schodkach i jestem już w pracy

To tylko po schodkach i jestem już w pracy

kategoria
dodany
2009-07-01
przez
-
wyświetleń
4809
komentarzy
-
ilość ocen
3
Trzeba umieć wczuć sie w klimat

Trzeba umieć wczuć sie w klimat

kategoria
dodany
2009-07-15
przez
-
wyświetleń
17008
komentarzy
-
ilość ocen
-
Chorwacja, Bułgaria, Czarnogóra - Wakacje, Last Minute

Troche do poczytania

Ojciec z córka zwiedzają muzeum. Przed posagiem Wenus z Milo ojciec zauważa:
- No i widzisz, córeczko, do czego doprowadza obgryzanie paznokci?

- Ten rysunek jest bardzo dobry - mowi nauczycielka do ucznia. - Przyznaj sie
kto ci go zrobil - ojciec, czy matka?
- Nie wiem, ja juz spalem.

Pani na lekcji polskiego prosi dzieci, aby ulozyly zdanie, w ktorym bedzie
nazwa ptaka. Zglasza sie Jas:
- Tata przyszedl do domu nawalony jak szpak.
- No, moze byc. Ale zdania z dwoma ptakami juz nie ulozysz.
- Tata przyszedl do domu nawalony jak szpak i wyrznal orla - przyjmuje
wyzwanie Jas.
- A z trzema ptakami ?
- Tata przyszedl do domu nawalony jak szpak, wyrznal orla i puscil pawia.
- A z czterema ptakami, cwaniaczku ?
- Tata przyszedl do domu nawalony jak szpak, wyrznal orla, po czym puscil
pawia, az mu dwa gile wyszly z nosa.
- A z piecioma ptakami ?
- Tata przyszedl do domu nawalony jak szpak, wyrznal orla, po czym puscil
pawia, az mu dwa gile wyszly z nosa i poszedl dalej pic na sepa.

Zajączek spotyka wilka i mówi:
- Cześć wilku..
- Spierdalaj
Historia powtórzyła się kilka razy, ale zajączek umówił się z wilkiem, ze jak będzie szedł z dziewczyna to wilk mu odpowie..
Idzie zajączek z dziewczyna i spotkali wilka, wilk mówi:
- Cześć zajączku..
- Spierdalaj

Słonia obleciały komary. On chcąc się uwolnić wlazł do rzeki. Wszystkie komary poleciały do góry , poza jednym.
Nagle słychać z góry glos (do komara ) : " Edek utop skurwysyna !".

Jasio w sytuacji intymnej z Malgosia. Piesci ja i piesci, a tu nagle czuje
cos wilgotnego i miekkiego. Pyta sie :
- Co ? okresik ?
A na to Malgosia:
- Nie. Rozwolnionko.

Skarzy sie Jasiu mamie:
- Mamo, dzieci mowia ze jestem wampirem.
- Nie przejmuj sie i jedz szybciej ten barszczyk bo ci skrzepnie!

Nauczycielka zadala dzieciom wypracowanie pt. "Co moj tata robi
po pracy?". Pisze Jas, syn milicjanta.
"Tato po pracy zawsze bierze gazete i idzie do ubikacji. Chyba bedzie
srac, bo czytac przeciez nie umie..."

Pani w szkole pyta dzieci jakie rzeczy mozna zjesc. Uczniowie wymieniaja rozne
smakolyki: owoce, warzywa, slodycze itp. Pani pyta sie w koncu Jasia:
- A ty Jasiu, co nam powiesz?
- Ja mysle, ze mozna zjesc lampe.
- Co ty, jak to? Skad ten pomysl?
- Bo kiedys jak rodzice lezeli juz w lozku, mama powiedziala do taty:
"Zgas lampe, to wezme do buzi"...

Jas zrobil nauczycielce kawal. Narysowal na jej stoliku muche. A zrobil to tak
doskonale, ze nauczycielka dlugo tlukla gazeta w blat zanim zorientowala sie w
czym rzecz. Rozzloszczona kazala przyjsc jego ojcu do szkoly. Ten wysluchal w
spokoju historii ktora popwiedziala nauczycielka.
- Prosze pani to jeszcze nic. Jak w zeszlym tygodniu ten gowniarz narysowal na
plocie gola babe, to jeszcze dzisiaj wyciagam drzazgi z przyrodzenia.

© 2006-2014 MyTube.pl | Realizacja: Rafał Nowaczuk
Croatia } Opakowania jednorazowe Warszawa
Kontakt: maly_swd[małpa]o2.pl lub GG: 6498593