UWAGA, JEST TO WERSJA BETA, NIEKTÓRE FUNKCJE MOGĄ NIE DZIAŁAC POPRAWNIE

start

login hasło
zapomniałem hasła

automoto

erotyka

imprezka

komputery

natura

pozostałe

reklama

rysunkowe

sławni

sport

święta

z życia

zwierzęta

1 2 3 4 5 6
Strona:
Stój bo strzelam

Stój bo strzelam

kategoria
dodany
2008-04-30
przez
-
wyświetleń
5791
komentarzy
-
ilość ocen
2
Dostawka

Dostawka

kategoria
dodany
2008-04-29
przez
-
wyświetleń
5857
komentarzy
-
ilość ocen
-
Stary patrz prosto w oczy

Stary patrz prosto w oczy

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
5662
komentarzy
-
ilość ocen
2
Podziwiaja śpiew

Podziwiaja śpiew

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
5799
komentarzy
-
ilość ocen
5
Mały wie co dobre

Mały wie co dobre

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
5860
komentarzy
-
ilość ocen
3
Coś ty zjadł

Coś ty zjadł

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
5664
komentarzy
-
ilość ocen
-
prawdziwy kolega

prawdziwy kolega

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
5296
komentarzy
-
ilość ocen
-
Zdziwienie, duże i śliskie

Zdziwienie, duże i śliskie

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
5420
komentarzy
-
ilość ocen
-
Zgadnij na która patrzy

Zgadnij na która patrzy

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
5043
komentarzy
-
ilość ocen
-
Laska

Laska

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
6002
komentarzy
-
ilość ocen
3
Władziu, obiektyw Ci wisi
Miejsce na reklamę:)
Licencja na Photoshopa się skończyla

Licencja na Photoshopa się skończyla

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
5997
komentarzy
-
ilość ocen
1
Kochający tata

Kochający tata

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
6289
komentarzy
-
ilość ocen
6
Namiot

Namiot

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
5406
komentarzy
-
ilość ocen
1
Kochanie to się gryzie

Kochanie to się gryzie

kategoria
dodany
2008-04-14
przez
-
wyświetleń
5308
komentarzy
-
ilość ocen
1
Przyłapany

Przyłapany

kategoria
dodany
2008-03-28
przez
-
wyświetleń
5634
komentarzy
-
ilość ocen
1
Pochłaniacz

Pochłaniacz

kategoria
dodany
2008-03-09
przez
-
wyświetleń
6276
komentarzy
-
ilość ocen
1
Suprajs

Suprajs

kategoria
dodany
2008-03-08
przez
-
wyświetleń
5539
komentarzy
-
ilość ocen
5
Gdzieś w Polsce

Gdzieś w Polsce

kategoria
dodany
2008-03-08
przez
-
wyświetleń
4653
komentarzy
-
ilość ocen
1
Chwila zapomnienia

Chwila zapomnienia

kategoria
dodany
2008-03-04
przez
-
wyświetleń
5296
komentarzy
-
ilość ocen
2
Czarna owca

Czarna owca

kategoria
dodany
2008-03-01
przez
-
wyświetleń
5001
komentarzy
-
ilość ocen
3
Przysięga

Przysięga

kategoria
dodany
2008-03-01
przez
-
wyświetleń
5118
komentarzy
-
ilość ocen
2
Stary człowiek i może

Stary człowiek i może

kategoria
dodany
2008-03-01
przez
-
wyświetleń
5290
komentarzy
-
ilość ocen
1
Taaaaką złapałęm

Taaaaką złapałęm

kategoria
dodany
2008-02-29
przez
-
wyświetleń
4640
komentarzy
-
ilość ocen
-
Mam nadzieje że to tylko kawa

Mam nadzieje że to tylko kawa

kategoria
dodany
2008-02-28
przez
-
wyświetleń
4851
komentarzy
-
ilość ocen
-
Puma, też by mi kopara opadła

Puma, też by mi kopara opadła

kategoria
dodany
2008-02-28
przez
-
wyświetleń
7147
komentarzy
-
ilość ocen
1
Za to kocham tenis

Za to kocham tenis

kategoria
dodany
2008-02-25
przez
-
wyświetleń
5980
komentarzy
2
ilość ocen
3
Wyklady

Wyklady

kategoria
dodany
2008-02-23
przez
-
wyświetleń
5379
komentarzy
-
ilość ocen
-
Podziwianie mikrofonu

Podziwianie mikrofonu

kategoria
dodany
2008-02-22
przez
-
wyświetleń
4992
komentarzy
-
ilość ocen
1
Heniek, widać Ci nogi

Heniek, widać Ci nogi

kategoria
dodany
2008-02-22
przez
-
wyświetleń
4796
komentarzy
-
ilość ocen
-
Stary i zboczony

Stary i zboczony

kategoria
dodany
2008-02-20
przez
-
wyświetleń
5079
komentarzy
-
ilość ocen
-
Gienek, bagażnik jest z drugiej strony

Gienek, bagażnik jest z drugiej strony

kategoria
dodany
2008-02-20
przez
-
wyświetleń
4806
komentarzy
-
ilość ocen
-
Patrz pod nogi

Patrz pod nogi

kategoria
dodany
2008-02-19
przez
-
wyświetleń
5240
komentarzy
-
ilość ocen
-
Przeciwieństwa przyciągają się:)

Przeciwieństwa przyciągają się:)

kategoria
dodany
2008-02-19
przez
-
wyświetleń
5060
komentarzy
-
ilość ocen
1
Spiderman - wersja Stadion XX

Spiderman - wersja Stadion XX

kategoria
dodany
2008-02-16
przez
-
wyświetleń
5008
komentarzy
-
ilość ocen
4
1 2 3 4 5 6
Strona:
LOSOWE
Dziewczyny oglądają fale

Dziewczyny oglądają fale

kategoria
dodany
2012-11-19
przez
-
wyświetleń
8248
komentarzy
-
ilość ocen
-
Panowie muśimy kupić takie ;]

Panowie muśimy kupić takie ;]

kategoria
dodany
2009-03-06
przez
skarpet
wyświetleń
4052
komentarzy
-
ilość ocen
2
:I

:I

kategoria
dodany
2014-11-02
przez
-
wyświetleń
4274
komentarzy
-
ilość ocen
-
Proboszcz przyjechał

Proboszcz przyjechał

kategoria
dodany
2008-11-08
przez
-
wyświetleń
5604
komentarzy
-
ilość ocen
2
Boski stefan

Boski stefan

kategoria
dodany
2008-04-13
przez
-
wyświetleń
5919
komentarzy
-
ilość ocen
-
69 - troche świńskie

69 - troche świńskie

kategoria
dodany
2008-11-29
przez
-
wyświetleń
5490
komentarzy
-
ilość ocen
-
jestem ciekaw ile kosztuje kilometr taką taksówką

jestem ciekaw ile kosztuje kilometr taką taksówką

kategoria
dodany
2010-02-10
przez
skarpet
wyświetleń
4112
komentarzy
1
ilość ocen
-
Chorwacja, Bułgaria, Czarnogóra - Wakacje, Last Minute

Troche do poczytania

- Malgosiu rozkracz sie.
- Kraaa !

Wnuczek poszedł z babcia do kościoła w Zaduszki. Słucha jak ksiądz czyta
wypominki:
"Za dusze Jana, Marcina, Henryka, za dusze Adama, Andrzeja, Teofila..."
Chłopiec słucha, słucha, w końcu zaniepokojony ciągnie babcie za rękaw:
"Babciu, chodźmy stad, bo on nas wszystkich zadusi!"

Zajączek miał ochotę na seks. idzie przez las i szuka partnerki. Spotyka zwiniętego w kłębek jeża. Obchodzi go dookoła i zupełnie nie może się zorientować się, gdzie jest przód, a gdzie tył.
Wreszcie mówi:
- Ty, jeż mógłbyś chociaż puścić bąka, to miałbym jakiś punkt odniesienia..!

Jest lekcja. Pani bawi sie z dziecmi w zgadywanki. Dzieci zadaja Pani
zagadki, a Pani stara sie odpowiedziec, w miare swych mozliwosci. Przychodzi kolej na Jasia. Jas wstaje i pyta:
"Co to jest: dlugi, czerwony i czesto staje?".
Pani zaczerwieniona na buzi wola:
"Jasiu, jak ty mozesz takie swinstwa..."
A Jas na to radosnie:
"To autobus, prosze Pani, ale podziwiam Pani tok myslenia!"
Znowu jest lekcja i zagadki, jak wyzej. Tym razem Jas pyta:
"Co to jest: dlugi, gietki i prezy sie?"
Pani znowu sie zaczerwienila i gani Jasia, a Jas na to:
"To jest luk!"

Idzia babcia, Jasio i Malgosia przez park. Jas pyta babcie:
- Babciu skad sie biora dzieci ?
Babcia: no, bociany je przynosza.
Malgosia do jasia: powiedz jej prawde bo umrze i nie bedzie wiedziala

W szkole u Jasia bylo malowanie. Pani nauczycielka w ramach zajec z
plastyki chciala sprawdzic czy dzieci maja zmysl plastyczny. Wiec pyta
sie dzieci jak by pomalowaly klase. Dzieci opowiadaja swoje wizje klasy
po malowaniu. Doszlo do Jasia , wiec mowi:
- w zasadzie to podoba mi sie tak jak jest, tylko tu na srodku sciany
pierdolnalbym szlaczek.
Po tych slowach nauczcielka zlapala sie za glowe i mowi do Jasia :
- Jasiu jutro widze cie tu z ojcem.
Na drugi dzien Jasiu przychodzi do szkoly z ojcem. Nauczycielka
zrelacjonowala mu wiec tresc wczorajszej lekcji :
".. i na koncu mowi ze na srodku sciany pierdolnalby szlaczek."
Ojciec popatrzyl na Jasia i mowi:
- Alez Jasiu, to by ch*.*owo wygladalo!

Corka do mamy :
- Mamo dzieci przezywaja mnie zyrafa.. czy to prawda ze mam dluga szyje?
- Alez skad.. ale zobacz przez tamten komin czy tata juz nie wraca..

Nauczycielka zadala dzieciom wypracowanie pt. "Co moj tata robi
po pracy?". Pisze Jas, syn milicjanta.
"Tato po pracy zawsze bierze gazete i idzie do ubikacji. Chyba bedzie
srac, bo czytac przeciez nie umie..."

Pani do Jasia: powiedz wierszyk ..
Jasio:
Moze, polskie moze,
Stoi w tobie dziewcze hoze.
A w tym mozu swisty, gwizdy,
Woda siega jej do kolan
Pani:
Jasiu, gdzie tu rym ?
Jasio:
jak wody przybedzie
to i rym bedzie...

Mama : Balbinko co robicie z Ptysiem w ogrodzie ?
Balbinka : Stosunkujemy sie.
Mama : A to dobrze, bo juz myslalam, ze palicie papierosy.
- Tatusiu, dlaczego ty masz biala skore, mama rowiez ma biala skore,
a ja mam czarna?
- Synku, ciesz sie, ze nie szczekasz, taka byla balanga!

© 2006-2014 MyTube.pl | Realizacja: Rafał Nowaczuk
Croatia } Opakowania jednorazowe Warszawa
Kontakt: maly_swd[małpa]o2.pl lub GG: 6498593